Wypoczynek

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą półkolonii MDK na nadchodzące wakacje!:)

Ferie 2018

Zapraszamy na Ferie Zimowe z MDK!

Zajęcia zwykłe lub turnusy półkolonijne!

Szczegółowe informacje i dokumenty niezbędne do zgłoszenia znajdują się w załącznikach.

rupa z MDK w Trzciance w dniu 27.08.2017 roku odbyła wycieczkę do Wrocławia – stolicy Dolnego Śląska i Kotliny Kłodzkiej. We Wrocławiu pani przewodnik oprowadziła nas po Ostrowie Tumskim, zwiedziliśmy Katedrę, poznaliśmy Legendę o Bramie Kluskowej, spacerowaliśmy po Moście Zakochanych, Wyspie Piaskowej. Zwiedzaliśmy też średniowieczne więzienie, Stare Jatki, Pomnik Zwierząt Rzeźnych, Witraż JP II w kościele św. Elżbiety, Rynek: Ratusz, Pręgierz, Zegar z jedną wskazówką, Piwnicę Świdnicką, Plac Solny, Promenadę Staromiejską, Dzielnicę Wzajemnego Szacunku, Muzeum Teatru. Oczywiście odbyły się też liczne spotkania z krasnoludkami. Na koniec Kolejkowo, gdzie podziwialiśmy największą makietę kolejki torowej w Polsce. Szczęśliwie wróciliśmy do domu i na pewno będziemy miło wspominać tę wycieczkę.

Dzięki współpracy z Klubem TSD Sport i wsparciu Gminy Trzcianka ponownie mogliśmy uruchomić półkolonie dla dzieci. W ciągu najbliższych 5 tygodni około 160 dzieci weźmie udział w tygodniowych turnusach półkolonijnych. Zachęcamy do odwiedzania fanpageu w poszukiwaniu zdjęć z poszczególnych warsztatów i zabaw;)

Wraz z Klubem TSD Sport zapraszamy na letnie półkolonie w Młodzieżowym Domu Kultury:)

Szczegóły w załącznikach!

Ostatnie wspomnienie o feriach;)